Wednesday 12 August 2015

My Review - KWHITE38

          Sejak umur saya dah cecah 3 series ni, memang kesan-kesan penuaan tu dah rasa la kan. Rambut pun dah ada uban, kulit pun dah nampak tak anjal. Kadang-kadang respek juga bila tengok orang lain dah cecah 40 pun maintain je kan..

          So, alternatif saya adalah consume collagen la kan. Actually saya ni bukan jenis yang loyal dengan sesuatu produk. Saya suka try, lepas habis sau jenama, saya try jenama lain pula. Actually it's not a good habit. Seorang kenalan saya yang mempunyai kedai jamu pernah beritahu saya supaya try satu-satu jenama tu dalam masa 2 bulan tanpa gagal. Maknanya ko kena telan je apa-apa yg ko ambil tu mengikut arahan tanpa miss sekali pun. Ni agak payah bagi saya sebab saya memang jenis tak berdisiplin bab-bab nak makan ubat / jamu / collagen


         



          Saya rasa memang ada perubahan kat miss (.)(.) Then muka nampak fairer sikit. Dah minum dalam 5 sachet kot. Satu box ada 20 sachet. Saya rasa harga dia RM120 kot, tapi saya beli kat member masa promosi rasanya RM90.

          Kalau tak salah, ada 2 perasa. Dulu pernah makan yg perasa coklat. Err...Kurang sikit sebab saya rasa muak. So takleh tengok kesan sebab tak habis sekotak. Yang saya minum sekarang ni perasa berry. Sedap masam-masam manis rasa dia.

          Kalau anda nak consume collagen ni, nasihat saya adalah pastikan takde sejarah cyst, fibroid sebab collagen boleh menggalakkan pertumbuhan sel-sel ni. Kemudian makan masa perut kosong, iaitu waktu pagi ATAU sebelum tidur. Sesetengah collagen kena consume 2X sehari. Yang ni 1 sachet je sehari.

          Dan maintain tanpa gagal selama 2 bulan. Tengok kesan dia kalau ok teruskan...Kalau tak, boleh la start try collagen lain.

          Ok...Bismillah (nak minum jap)

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...