Wednesday 23 November 2016

Self Reward...

Selepas sebulan dok tenung benda ni hari2 akhirnya terpengaruh la juga. Sengal tul...

Kebetulan kawan saya pergi UK dua minggu lepas. And masa dia kat sana tu, kebetulan la ada sale kat butik. Dia pm saya tanya harga. Saya bgtau la harga butik and ps. Maybe sbb sale kot dia dpt harga rendah so dia offer if saya nak. Mmg terus grab sebab rasa harga tu rendah lah compare dengan harga yg saya survey dah.

Tapi sedih sbb saya nak yg strap putih mcm Warda, tapi tinggal satu je dia kata dia nak yg tu nak buat hantaran kat bakal wife dia. Untung gila ler bakal wife ko. Dapat jam, and dua bangle Swarovski. Memang menjadilah suprise ko nanti. Hehehe...

Semua Warda ler punya pasal. Tak layan drama pon boleh terpengaruh. Benci tul...Memang sejak gila Swarovski ni, saya dah kurang layan benda lain. Kumpul fund. Nak beli semua boleh bankrap lah pula

Agak² kalau prelove ssc yg jarang org rental ada yang nak tak ? 😅

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...