Friday 10 February 2017

Review HYat Hijab

Chewah...Blog sendu pun buat review. Hahaha this is honest review ok. Not paid review or disuruh buat. Today saya nak review one of my fav hijab iaitu HYat Hijab

Pernah dengar tak? Ok kalau yg layan instant shawl, kemungkinan besar akan kenal brand ni. Kalau tak kenal and nak mengenali, boleh ke fb group HYat Hijab Official atau fb page HYat Hijab. Founder HYat ni ialah sis Norhayati Yunus. Saya panggil Kak Yat je.

Ok. Tudung yang saya nak review ni ialah from exclusive range HYat yang dilancarkan pada bulan Jan 2017 (if I'm not mistaken). Material yang digunakan ialah satin dan didatangkan khas bersama kotak yg mempunyai print yang sama. And prints ni ditempah khas okeh. So uols tak kan jumpa kain ni kat mana² kedai ok 😉



Lawa kan. Sesuai sebagai hadiah sebab x payah nak fikir nak wrap ke apa ke...uols boleh ikat dgn reben je




Bila buka ni, I "wow" gitu. Siap ada thank you card. Serius masa ni memang saya ada rasa aura eksklusif tu and rasa mcm dihargai gitu



Berdebar rasa weh



Voila...Terus jatuh chenta tengok warna dia



Omg...memang lawa sangat. Bila pegang tu saya rasa mewah pulak...And the colors sangat cantik



Jeng..jeng..jeng..Terus rasmi bawa balik Penang

Selesa sangat pakai sebab tak licin, and tak panas but inner tu rasa tebal sikit from badge lama. Saya lebih suka inner badge lama HYat tapi overall saya bagi 4.5/5 bintang (kalau inner lama memang dapat 5 bintang).

Congrats team HYat Hijab. You nailed it!!! Sebenarnya saya expect keluaran eksklusif ni biasa-biasa saja. Hahaha rupanya saya tersilap. This is my 4th HYat (yg lain sy dah let go 😅) bila nak fund utk new release... Tapi lepas ni plan nak collect HYat lah pula. Biar pakai lebam.

If anda berminat dengan HYat eksklusif ni boleh la dapatkan ready stock esok 11/02/2017 kul 11 am.



Ada 3 design ok. Good luck...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...