Tuesday 6 February 2018

Premium Reseller Kekaboo Yg Penipu

Morning...Nak bebel sikit pepagi ni. Bila deal dengan duit orang, tolonglah amanah ya. Ni hutang orang sana sini, tapi pergi melancong kalau bukan oversea tak sah

Malu sikit ya tambahan lagi kerjaya yg dipegang sepatutnya kena AMANAH, tapi keje menipu je. Alasan salah hq, salah pos laju memanjang

Silap orang nak tipu. I deal with pos laju sejak 2006 pernah sekali je parcel hilang. Ini x asal awak pos je mesti hilang, kejap hilang...kejap dah pos patah balik...Kat ds lain awak cakap gitu, kat ds lagi sorg awak ckp gini. Awak ngat ds² takde network kat belakang ke?

Allah nampak perbuatan awak, so harap lah sgt awak bertaubat dan please bayar hutang² orang/kawan & customer awak (dah bayar ke duit sil saya? Kalau dah, alhamdulillah)

Kat mana silap awak ni? Dulu ok je kenapa sejak bulan 11 punya batch jadi bermasalah. Saya tak teragak² nak viralkan awak tau kalau ada customer saya awak tak refund. Daripada saya yang kena viral, baik viral awak je

#prkekaboo #prbermasalah #alasantaklogik

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...