Tuesday 2 April 2019

Lucky Me - I won Complete KidSafe Set from Plant Therapy

Alhamdulillah....


          Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. Ya Allah seronok sangat hari ni sebab semalam hadiah saya dah sampai. Hadiah apa ya? Hahaha... Jom

          Last month Plant Therapy ada buat lucky draw dalam bentuk scratch card. So setiap pembelian Lucky or Luckier synergy blend (seasonal blend) akan dapat satu scratch di mana dalam card ni semua orang akan dapat satu gift/card. Samada diskaun, voucher or mana2 set essential oil. So saya pun beli la bundle Lucky + Luckier ni dan dapat 3 scratch card


Shamrock  Bundle

         So...Bila dapat je benda 1st of coz la nak gores dan menang kan. Hahaha...So terus je buka package tu and ambil kad. Kad pertama tu saya dapat diskaun 10%. I was like...ok...Pastu amik la kad yang ke-2 tu scratch. Still nampak kepala 1 tu so dah agak mesti diskaun 10% lagi

          Disebabkan frust so saya pun singgahlah minum. Masa ni tak teringat nak bawa kad tu dan sebab frust saya main campak je dalam dashboard. Masa minum tu teringat nak scratch last card tu. Cari-cari tak jumpa kalut la masuk balik kereta punggah dashboard tu. Ok jumpa. Saya pun kembali ke tempat duduk dan mulakan operasi gores dan menang.

          Oh my...scratch je nampak kepala bukan 1 tapi K. Masa ni memang saya dah boleh agak dapat apa sebab saya tau salah satu hadiahnya ialah Kidsafe Complete Set. Laju-laju saya scratch dan tengok memang itulah hadiahnya. Ya Allah saya punya gigil tu lain macam tau. Maklumlah bukan jenis orang yang lucky ni so bila dapat tu rasa macam mimpi

Piala Kemenangan 


KidSafe Complete Set worth 179.95USD

          So apa lagi terus tebus coupon tu. After 13 days which is yesterday, sampailah setnya. Ya Allah best sangat. Ada 20 botol 10ml essential oil semuanya - 10 mL each of A+ Attention, Better Than Kisses, Calming The Child, Germ Destroyer, Grow Ease, Immune Boom, Itch Away, Nighty Night, No More Warts, and Odor Zapper, Shield Me, Silky Soft, Skin Soother, Sneezy Stop, Sniffle Stopper, Sore No More, Sweet Dreams, Sweet Slumber, Tension Tamer, and Tummy All Better



         Alhamdulillah. Kalau nak beli set ni memang tak lah nak beli sebab dah dekat RM800. So memang rasa bertuah sangat dapat ni. Terima kasih Plant Therapy

         If uols nak membawang pasal essential oil can always roger me ya 019-5541106 . Nak kata expert tu idaklah tapi nak share sikit2 tu bolehla

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...