Monday 29 March 2021

Periuk Besi Mampu Milik

          Korang mesti pernah dengan brand Le Creuset kan. Idaman suri rumah zaman kini. Hahaha...Sejak terjebak dengan Le Creuset, saya memang jatuh chenta sangat dengan periuk besi ni. Memang masakan tu rasa  lagi "terasa". So syok...

          Tapi ye lah saya pun ada 4-5 ketul Le Creuset saja. Jadilah. Nak collect banyak-banyak jenuh. Tapi jangan risau kalau korang nak cari periuk besi aka dutch oven ni, meh roger saya. Saya ada open pre-order untuk Martha Stewart Enameled Cast Iron Dutch Oven ni tau. Sale ni....Sampai 03/04/2021. Serius tengah murah

✅ Durable cast iron construction mengekalkan haba secara merata 
✅ Permukaan enamel untuk stain resistance dan pembersihan yang mudah
✅ Oven safe
✅ Sesuai untuk mereneh, memanggang, sebagai kaserol, membakar roti dan banyak lagi 
✅ Wide handle - senang nak angkat 
✅ Hidang terus dari dapur ke meja makan
✅ Menaikkan seri meja makan anda dengan warna-warna periuk yang cantik 
✅ Hand wash

Harga :
✅ 2-Qt.(1.9 liter) - 18cm RM390
✅ 4-Qt (3.8 liter) - 22cm RM500
✅ 6-Qt (5.7 liter) - 27cm RM600
✅ 8-Qt (7.6 liter) - 29cm RM700

Murah ni ❗️❗️❗️

http://www.wasap.my/+60195541106/MarhaStewartCastIron

Ok gais cepat whatssap ye










 

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...