Sunday 10 August 2014

Misi mencari corset terbaik 11

          Masih tercari-cari corset terbaik untuk dipakai semasa berpantang nanti
 Haish...ikut hati aku pejam mata je amik DX Elken tapi takut nak buat installment guna aeon credit. Nak guna cc pun, Bank Islam takde easy payment. Cash memang no no la kan...

           Ni ada beberapa jenama mampu milik yang juga dalam perhatian den :

Ivy6
Wacoal Magic X
Bio Energy Slimming Corset





         
          Banyak kali juga aku usya ivy6 tu. Macam best juga bila tengok kat kedai jamu yang aku selalu pergi tu. Tapi wacoal tu pun macam best juga. Tapi dah almost 1k. Bio energy tu 1.5k, tapi macam tak ramai pakai. Haish...

           Betul ke konsep far infrared dalam corset ni? Musykil juga macam mana fir dijanakan from the corset. Sbb tu aku berat nak ambil Elken or Wacoal coz depa ni awal2 lagi dah claim corset depa takde fir ni tapi dia akan shaping body kita... Macam bengkung tradisional la konsepnya.

          Susah2 aku maintain je bengkung Mak Dara tu. Elok lagi kot. Pakai dengan losyen susut Mak Dara. Panas sampai terbakar lemak kau. Actually agak berkesan untuk aku la

update on 4/12/2014 - the winner is Ivy 6

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...