Thursday 7 August 2014

Raya dah habis...Sedia utk lain pula

          Raya dah habis. Alhamdulillah Allah panjangkan umur aku untuk menikmati Ramadan dan Syawal 2014. Tapi sebab aku pun tengah expecting new baby, so raya kali ni biasa2 je la.

          Macam biasa sistem penggiliran dilaksanakan so kali ni balik Nibong Tebal dulu. Raya ke-2 sampai ke-6 aku balik Kota Warisan. Plan asal nak raya KW dulu baru balik NT tapi hubby aku nak hantar aku balik pula so ikut boss la. Bukan aku yang drive pun.

          Kali ni raya pun takde baju. Hehe macam biasala. Bila aku bagi hint2 kat hubby, senang je dia cakap bukan raya pun. Ye la mentang2 la dah macam mak labu badan aku ni. So aku pakai maternity dress je raya ni. Jimat juga coz kos baju aku boleh disalurkan ke barang-barang baby.

          Barang2 baby pun aku takdela membeli sangat coz semua dah ada. Cuma beli baju2 je la. Nak recycle tak sampai hati plak coz baju Qai dah kotor-kotor. Dengan bertahi lalat, kesan susu... sian weh nak bagi kat baby. Tapi barang2 lain macam set tilam, memang aku recycle la.

          Excited nak bersalin coz aku memang nak sangat dakap2 baby dalam perut ni. 10 bulan kot bawa sure la rasa nak tengok muka dia, nak hug dia, nak kiss dia. Heee....Sangat excited. Hubby aku tengok macam takde perasaan je. Maybe sebab dah anak ke-3 so dia punya keterujaan dah takde. Macam aku still rasa coz aku yang mengandung.

          So sementara menanti masa ni, aku memang rehat je la kat kampung. Doakan aku selamat bersalin...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...