Sunday 3 May 2015

Asadel Babywearing kat Tanjong Malim

          Aku kan...hari tu ada pre-order Lenny Lamb kat si Qai. Kali ni aku beli kat Asadel Babywearing. Sebab design yang aku nak cari tu adalah limited edition, dan aku hanya nampak kat asadel je yang ada.

          Pastu, aku nampak status kat fb dia pasal grand opening kedai dia kat Tanjong Malim. Aku mcm "eh, betul ke ni?' Ha...Sapa stay kat TM tau la kan apa je yang ada kat sini. Sumpah aku baca 2-3 kali. Pastu aku whatssap owner dia. Rupa-rupanya owner dia admin MTL. Kecik je dunia rupa-rupanya dekat je dia stay...Kalau tau, aku gi rumah dia test drive LL.

          2 MEI hari tu dia buat grand opening. Aku pun pergi la sebab aku target hadiah cabutan bertuah tu. Hahaha...takdelah. Sebab Kak Shida jemput aku ngan whatssap. So aku pergi sebab nak bagi support. Bukan senang kan anak melayu kita dapat buka kedai babywearing gear ni...Salute la Kak Shida.





Royan Corner - boleh test drive gear yang ada

diskaun 10%
drool pads 

ehem...ehem...ni aku pre-order

Fidella wrap dan fly tai
Encik Kambing aka Lenny Lamb
1st lucky draw winner...Rezeki anak betul

Ni Kak Shida from Jom Gendong. Lucky winner #2
Lucky winner #3
Lucky winner #4
Not lucky at all. Selfie je la
          Asadel Babywearing ni banyak sangat ssc tau. Kalau takde kat kedai tu, bukan sebab takde, tapi sebab stock tak sampai lagi. Setahu aku Asadel ni vendor Tula, Lenny Lamb, Wompat, Emeibaby,Kokadi, Fidella, Sleppynico, Onya, Rose & Rebbelion, Pellicano, Indajani, Manduca, JPMb, Little Frog, Diva Milano, Andrea, Cuddle Me and BeachFront  Baby (banyak gila). Ha pasni sumpah aku tak beli baju, handbag, kasut, aidijuma dah...Aku royan kat sini je.

          Untung orang Tanjong Malim...Slim River...Kuala Kubu Bharu. Pasni boleh walk in je...


          Aku tak tau alamat kedai dia. Tapi kalau dari Proton City, sebelah kiri akan jumpa Taman Bernam Baru. Masuk situ kedai dia deret depan. Bersebelahan dengan Pasaraya 99Mart dan dobi Mummy Laundry

          Happy shopping...and royan
   

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...