Saturday 23 May 2015

Saturday Stash Shot


          Rasa-rasa sejak baby lahir, tiap2 bulan saya "terbeli" carrier baru. Baru-baru ni hubby pergi meeting kat BB Salak Tinggi, so ambil peluang belek semua carrier saya satu-satu...

          Setakat ni saya ada 4 tula (2 kanvas, 2 wrap conversion), 2 Jumpsac, 2 Lenny Lamb, Kinderpack dan Kokadi Flip. Cuma satu lagi on d way iaitu Madame GooGoo...Gilalah. Entah bila nak pakai...Takpelah gilir-gilir pakai sebulan satu. Sebab tu saya sewakan sebahagian carrier ni. Setakat ni ada juga la yang sewa. Paling famous adalah Lenny Lamb Bubo Owls Red tu.

          Ok, cukup dah kot. Insya Allah next time maybe nak tambah Wompat, Sleppy Nico, Connecta...



Agak-agak sesak up kat fsot ok gak ni...Lepas la nak belanja 3-4 bulan kot

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...