Thursday 20 April 2017

1st Giveaway from Premium Cosmetics by Maz


Bismillahhirrahmanirrahim

Alhamdulillah. Wujud juga kedai kedua saya iaitu Premium Cosmetics by Maz. Kat kedai ni ada jual Produk2 daripada Meiko (Naturactor, Octard, MCCT) & Tokyo Organic Treatments Soaps (TOTS). Saya juga akan buka pre-order Original Colourpop by badge ye

Jangan lupa join 1st giveaway from saya ye. Follow link ni :



Jangan lupa ajak kawan-kawan/adik/kakak/makcik join ye. Since kedai baru buka, saya x mampu nak bagi Too Faced or Urban Decay lagi ni...Kikiki maybe in future, Insya Allah. But review saya baca pasal Makeup Revolution Iconic 3 ni not bad tau. And it's a dupe for Naked3 


Good luck peeps...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...