Wednesday 3 May 2017

Bokitta Madness New Release 02/05/2017

          Gila...Tu je saya boleh cakap. Hahahaha

          Sepanjang berjinak dalam dunia Bokitta, rasa-rasa baru dua kali kot jadi madness gini. Badge Class & Waterpainting pon jadi gini maybe sebab stock tak cukup (or terlalu banyak permintaan). Biasa yang saya tak dapat score kat website tu, memang limit. Actually limit bukan sebab stock x banyak, tapi sebab dah dijual dulu kat belakang. Macam mana tau? Hehehe taulah kan

Spring Time

Zin Meadow
          Antara yg hot semlm. Mau tak gelabah tak release lagi dah ada ura2 semua habis. So mmg tau dah everytime gini biasanya website mmg tak kan lekat. Nampaknya kena speed up tenet gak ni. Nasib la ada kawan tolong belikan Chic Spring & VM Zin. Then esoknya ku try 3 website, satu je sangkut VM Zin. Oh ye before that saya whatssap sorang seller lama ni (seller yg ku beli masa awal2 Bokitta masuk sini). Dapat selai Zin VM. 

          Today dapat lagi selai Zin CMX. So total :

          - 2 Zin Meadow VM
          - 1 Zin Meadow Chic Maxi
          - 1 Spring Time Chic
          - 1 Spring Time VM 

         Alhamdulillah... Beli extra sebab nak swap ngan oldies. Hahaha Boleh gitu? Saya punya dua je. Spring VM & Zin VM. Lain orang punya, tapi memang ada extra saya nak swap ngan Vividy. Ada berani?


No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...