Monday 8 May 2017

Perbezaan Cover Face Naturactor, Octard & MCCT


NATURACTOR COVER FACE
Apabila kita menyebut Naturactor Cover Face, ianya adalah sejenis STICK foundation. Kelebihan Naturactor ialah ianya TIDAK BERMINYAK (berbanding foundation biasa), TAHAN LAMA (up to 8 jam!), RINGAN bila dipakai (seolah2 tak memakai apa2 foundation di muka) & COVERAGE YANG BAGUS (muka mmg sgt2 flawless!). Sesuai utk semua jenis kulit.


OCTARD COVER FOUNDATION
Apa pula bezanya dengan Octard Cover Foundation ni?

Octard juga adalah sejenis STICK foundation. Kelebihan Octard berbanding foundation yang lain adalah tekstur nya yang sangat lembab & mampu utk melembabkan kulit. Oleh itu Octard lebih sesuai dipakai oleh pemakai yang mempunyai kulit jenis kering. Dari segi coverage pula, tidak banyak beza dgn Naturactor Cover Face, sangat flawless bila dipakai. Ringan & juga tahan lama.

MC COVER & FACE TREATMENT (MCCT)

MCCT lebih similar dengan Naturactor berbanding Octard. MCCT adalah versi terbaru bagi Naturactor Cover Face. Memandangkan ianya adalah versi terbaru, jadi coverage adalah terbaik, lebih baik dari Naturactor, lebih ringan, tahan lama & tak berminyak. Sesuai utk semua jenis kulit.

klik http://mazlinamr.wasap.my/

#premiumcosmeticsbymaz #meiko #meikooriginal#meikomalaysia #meikojapan #naturactor #octard#mccollections #foundation #coverface#naturactororiginal #octardoriginal #mcctoriginal#beautyblender

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...