Wednesday 5 February 2014

Restock



          Alhamdulillah...badge pertama produk Tropika yang aku ambil hari tu dah hampir out of stock. So semalam restock balik. Suka tengok bila dah susun cantik-cantik ni. Packaging dia comel sangat sesuai if kita nak hadiahkan pada adik, kakak, sedara mara, kengkawan yang baru dapat baby...

          Bagi aku, produk ni sangat best sebab aku tau bahan-bahan yang digunakan adalah semulajadi. So yakin la nak bagi anak-anak pakai kan. Sedangkan kalah kita tau dalam produk pembersihan kita ada bahan kimia merbahaya pun kita tak pakai kan, inikan plak anak-anak kita. Lagi la kan. Nak-nak dalam produk pembersihan macam shower gel dan syampoo baby pun ada Sodium Laureth Sulfate (bahan ni yang membuihkan tu, sebenarnya bahan ni tak elok). Masa aku pergi kursus mekap Mary Kay dulu pun beauty consultant tu ada advice kalau nak beli facial cleanser, cari yang tidak berbuih. Itu lebih baik daripada yang berbuih.

          

sms/whatssap 012-4359125

         

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...