Wednesday 16 September 2015

Salah Orang

Dialog antara 2 insan pepagi kul 7.20am Hari Malaysia

Saya : Hello

Caller : Akak, kenapa saya whatssap x reply?

Saya : Err...jap sapa ni ye rasa takde whatssap

Caller : Lain kali akak reply la cepat². Menyusahkan saya betul la. Kalau nak order, dah bank in duit ke belum ke inform la (lebih kurang mcm ni la dia bebel...x ingat details sangat)

Saya : Hello ( dah tinggi suara). Adik ni dah salah orang ni. Cuba check balik nombor ke apa ke...

Caller : (letak telefon)

10 min kemudian dapat whatssap

"kak, sorry ye salah orang"

          Haish...kalau pg tadi tanya elok² kan bagus. So moralnya please la jangan kerek sangat bila ko nak tanya orang atau bila orang tanya. Jawab je elok². Kan dah termalu pepagi ni

          Apa² pun Selamat Hari Malaysia semua

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...