Saturday 12 September 2015

Which one is better

          Mana satu lebih baik eh? mengumpat kat belakang seseorang dengan org lain sambil mention nama OR bercerita kat blog/fb without mention nama...

          Saya rasa yang 1st tu lagi teruk sebab dah sah2 bila kita bercerita dengan orang pasal orang lain tu dah dikira mengumpat. Dan orang pun tahu sapa yang dimaksudkan sebab kita bercerita pasal orang yang diumpat

          Saya kurang suka nak bercerita pasal orang yang saya kenal kat orang lain. So saya lebih suka meluahkan semuanya dalam blog. Dan blog saya cuma blog picisan ke. Takde sapa nak baca pun.

          Serius, saya selalu jadi orang yg last tahu pasal sesuatu sebab saya jarang nak korek-korek rahsia. Kalau yg saya tahu, Insya Allah saya simpan paling2 kalau nak cerita, saya cerita sesama orang yang dah tahu.

          Insya Allah, blog ni akan terus jadi tempat saya meluahkan perasaan saya tentang semua perkara. Saya rasa lagi baik from nak buka cerita kat orang lain. At least, nama baik orang tu tak tercemar...Saya pun bukan baik sangat, tapi Insya Allah saya tahu benda2 yang sepatutnya saya buat...

          Salam Sabtu...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...