Monday 28 October 2013

With great power comes great responsibility



          Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Ilahi. Penantian selama 8 bulan berakhir sudah pada hari 26 Okt lepas. Huhu. Suspen sangat sebab selalunya result kenaikan ni datang sekali dengan penempatan baru. Pagi tu, member husband call dia. Lepas hu hu lebih kurang, husband suruh aku check esis. Gigil sangat bila terdengar wife kawan dia kena transfer ke Borneo. 

          Masa aku pegang iPad tu, tangan aku terketar-ketar. Pada masa yang sama excited, tapi takut nak tengok penempatan baru tu lebih thrill daripada nak tau dapat naik ke tak. Aku hanya nampak perkataan Politeknik Sultan Azlan Shah tu je. Alhamdulillah. Rasa macam nak menangis sebab tak kena transfer. Husband aku lega yang amat sampai lupa ucap tahniah (lantak le janji aku stay PSAS).

         Kawan-kawan group Whatssap Geng On9 Buyer pun semua dapat naik dan stay kat PSAS. Pakat-pakat lega semua. Tapi naik pangkat bukan bermakna dah boleh rileks. No...Aku rasa lagi tinggi pangkat, lagi besar tanggungjawab. 

          Insyaallah, aku akan cuba mengekalkan momentum kerja (kalaupun tak makin rajin, at least tak makin malas). Haha...Syukur Ya Allah... Buat Ct, Mila and Kak Noor, tahniah ya (ceh...macam hangpa baca je blog aku kan :P)

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...