Tuesday 9 June 2015

Alamak...Aku ada haters ke?

          La hai...Hari ni saya ambil keputusan untuk cuti sambil berehat. Memang berehat betul langsung tak buat kerja rumah (mati la kena bebel dengan hubby)...

          Pagi tadi saya post barang-barang tropika baby untuk sahabat saya yang dah cuti bersalin. Balik tu saya baring-baring sambil main coc. Alangkah heavennya sebab budak-budal semua hantar kat rumah pengasuh. Memang saya nak rehat puas-puas esok baru saya nak kemas rumah.

           Sambil-sambil main coc, saya buka la emel dan check folder spam. Tu dia ada juga la anon yg komen macam bagus kat blog saya. Saya nak tergelak kuat-kuat tadi sebab blog bodoh-bodoh pun ada orang ambil port ek. Sukati ko la labu...

          Yang tak best, dear anon tak best la komen post saya tapi tak guna google id. Ada plak pakai anon je serious tak gentlewoman (err...lelaki tak baca kot blog picisan macam ni). Terus saya mark comment as spam. Tak kose nak layan keyboard warrior...

          Dah...Nak pi ambil anak-anak and round pasar malam sekali... Bubye !

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...