Sunday 7 June 2015

Kokadi Flip (Erna in Wunderland)



Akhirnya....dapat juga kkd flip erna in wunderland ni. Kan hari tu ada pre-order mr wunderland saiz baby from Baby Pot. Tapi ada problem shipping so seller tanya nak proceed or nak kensel. Saya kensel konon sebab dah terbeli yang lain. Sekali nampak kat MBW FSOT ada preluv dgn harga yg sangat ok. So terus la beli

Previous owner ni sangatlah baik sebab dia pos kan dulu flip ni sebelum full payment. Berani kan. Kalau saya mesti tak berani. Alhamdulillah berjaya bank in full amount sebelum flip sampai.

Mula-mula pakai peram dulu sebab takut en hubby sound (5 hari sebelum tu baru habis buat payment utk mr wunderland saiz toddler from Happy Fluffy).

Personally saya rasa saya lebih suka Tula and Lenny Lamb berbanding flip untuk saiz standard.Saya pun tak tahu kenapa bila saya  pakai flip toddler untuk Qai, saya rasa ok pula. Adakah sebab Aliyah tak memberi kerjasama masa test drive? So far saya rasa Aliyah paling selesa dalam Tula wc, manakalah Qai dalam Kinderpack...

Tapi untuk jual balik maybe bukan dlm masa terdekat ni kot. Hehehe...Sebab saya dah nekad saya nak kumpul ssc from different brand. Maybe bila dah berhenti beranak baru saya nak jual semua kot.



Apsal muka saya nampak pelik je? Ok... Ssc ni mmg cun, dan sejuk je tak panas sebab ni wcssc kan. Tapi maybe tadi saya nak cepat so saya tak set betul-betul. Masa pakai tu rasa macam sakit bahu. Sebelum ni saya pakai ok je tak rasa sakit pun. Maybe sebab nak cepat tadi kot.

Honestly, kalau ada RM6++.++ dan nak cari wcssc, saya cadangkan Lenny Lamb kot. Design dia lebih sedap pada saya. Tapi tu la kan, ssc ni tengok juga pada struktur badan si pemakai. So sebelum beli, adalah dinasihatkan untuk test drive dulu. Melainkan anda ada 'penyakit' mcm saya so tak leh nak kata apa lah kan

Jika berminat untuk melihat rental list boleh click SINI

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...