Sunday 4 August 2013

Bahasa Blog

          Camwhore??? Menatang apa ni? 1st time dengar dari blog greenapple aku macam confuse. Mula2 aku fikir cam = macam, whore = jalang. Confuse naper blogger ni mengaku whore. Rupanya camwhore tu camerawhore stands for orang yang suka giler bergambar.  Sungguh ketinggalan zaman aku ni kan.

          Lagi satu the word anon. Aku follow blog asyik ler jumpa anon tu...anon ni...anon komen...Aku like...anon ni semua blog aku baca dia pun baca. Rupanya anon is anonymous.
           Oh ye....doc to be dah bayar yuran tertunggak sambil berkata "ni aku sedekah je ni". Doc2 ko nak juga cakap ko betul yel. Ko hanya layak jd doc mcstuffin je. Aku hanya mampu menahan dari berkata "wak lu"            

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...