Thursday 22 August 2013

Nak bisnes tapi tak tau nak bisnes apa

          Aku teringin nak bisness. Bukan la bisness yang riban2, aku cuma teringin nak wat bisness on9. Selalu aku beli je. Ni nak juga aku rasa nak run bisness sendiri. Tapi tu la...aku ni jenis yang takut nak ambil risiko. Soklan yang aku selalu pikir ialah :

1.          Nak jual apa?
2.          Sapa yang nak beli?
3.          Modal

          Lagipun blog aku bukan ada reader pon. Sapa lak yang nak beli barang aku. Huhu... Antara barang2 yang aku plan nak jual ialah

1.          Produk tropika vco


2.          Dropship produk makanan berkhasiat Qaseh



3.          Jual pinggan2 (aku kan ejen pinggan mangkuk akojaya) 




          Tapi yang pasti aku x akan jual  :






Jual Pompuan


          Husband cakap nak cepat kaya jual pompuan...Sabo je la...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...