Friday 30 August 2013

Pandora oh Pandora

          Selasa hari tu aku berpeluang ke KLCC. Sebenarnya bawa student ke utk 16th Conference & Exhibition On Occupational Safety And Health (COSH 2013). Dah sampai tu alang2 apa lagi window je la kan. Sesungguhnya aku tak layak nak shopping kat KLCC. Maybe boleh la nak makan Mekdi and masuk Body Shop.
        
          Sementelah dah sampai, saja wat2 gediks g tengok PANDORA.


         Umang aii...Satu gelang pun boleh cecah RM1.8K. Dalam hati mcm "baik beli emas je" tapi bagi aku la kan, sapa mampu beli pandora ni sebenarnya mampu sangat beli emas, cuma dia dah bosan dengan emas sebab tu dia beli PANDORA plak.

          Bestnya kalau husband nak bagi ni. Konpem setahun aku jadi baik tak melawan cakap.






          Balik aku pun google la gelang tangan ala pandora. So terjumpa this FB page Hazelynn. Adoi. Lawa2 la charmed bracelet dia. Dah macam pandora cuma takde bead yang tulis Pandora je. Aku dah usha2 dah 2-3 pattern dan mengasut member aku si Mila untuk beli.



 Lebih kurang la kan.


         Untuk rakyat marhein macam aku ni je yang layak aku pakai. Harga pun not bad dalam RM120-170. Boleh beli 4 untuk nilai 1 charmed bracelet Pandora. Tak banyak citer aku pun whatssap gambar yang pink tu konon2 nak minta husband beli untuk birthday. Sekali dia cakap dia dah beli hadiah birthday aku.

          Kat facebook Gelang Cantik AlaPador4 pun ada juga charmed bracelet ni. Harga dia dalam RM240. Yang ni best sebab dia ada beads bertulis PANDORA. Lagi la nampak ala-ala pandoranya...



No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...