Wednesday 11 September 2013

Vikingdom

          Minggu lepas, husband minta ipad. Aku dah...gulp, apahal lak nak check ipad aku ni. Kelam kabut la kan takut dia buka history...tu dia tengok bini dok shopping apa mampus aku (macam ler dia xde ipad) Rupanya dia nak search :



          Husband memang suka cerita from KRUSTUDIOS sebab cerita dia lain daripada yang lain. Macam cerita Merong Mahawangsa, aku kagum sebab jalan cerita dia, watak dia, set dia, costume dia (walaupun ada part2 tak logik kan...) Ni dia dah sibuk tanya bila nak start kat wayang, padahal sejak ada anak, sekali je kitaorang tengok wayang Tu pu bawa Sofia. Cerita kartun apa ntah...Rango ke Ringo ke...Takpela kita suport Astro 1st je la kan papa (ayat penyedap hati)

          Kisah Vikingdom ni pasal Thor yang nak jadikan tentera dulu2 sebagai hamba , Thor ni ada kuasa kebal (Thor ni yang ada hammer tu kan...) Yang boleh lawan Thor ni hanya seorang pemburu je yang bernama Eirick dari Jomsberg. So dia mengetuai angkatan tentera Jomsberg ditemani kawan2 baiknya, Sven dan Yang. Tapi sebelum tu diaorang kena cari Horn of Odin dulu baru boleh lawan angkatan tentera Thor.

          Serius memang tak sabar nak tunggu kuar kat Astro 1st. Kat panggung rasanya akan ditayangkan 12 September 2013 kot (eh...bukan esok ke). Adoi...rasa macam nak amik e.l la plak sok...

       

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...