Wednesday 24 October 2018

Nak FREE Magic Spice by Twelve Ounces?

No automatic alt text available.

          Milk Booster Cookies 12 Ounces dah restock ya. Untuk pembelian 4 packs above, dapat FREE Magic Spice by Twelve Ounces. Harga 1 pack RM38 SAHAJA. Tahan untuk seminggu so total untuk sebulan RM152. Apalah sangat kalau nak compare dengan kos susu formula macam lagi lebih kan

Magic Spice by Twelve Ounces
So, apakah Magic Spice ni?

Jintan putih adalah rempah yang aromatik dengan rasa pahit dan bau yang suam, disebabkan oleh kandungan minyaknya yang banyak.

Name Saintifiknya Cuminum cyminum dan nama Inggerisnya Cumin, Jintan putih adalah buah kering kecil dari pokok yang berasal dari keluarga pasli. Dalam masakan Melayu, ia sering diguna bersama jintan manis.

Jintan putih digunakan dalam masakan yang mempunyai kandungan rempah yang banyak.

Jintan Putih adalah makanan yg dapat menggalakkan hormon Prolaktin dan menambah susu ibu jika dimasak di dalam makanan.

Untuk mendapatkan rasa dan aroma sepenuhnya, panggang jintan putih secara perlahan dan sekejap sebelum mencampurkannya ke dalam resipi.

Sebab tu di dalam Magic Spice ni dimasukkan jintan putih, untuk menjadi penyedap makanan pantang, dan juga menambah susu. Magic spice ini sudah sedia dipanggang, dan mempunyai aroma lazat. Jadi, tak perlulah susah-susah. Terus masukkan satu sudu kedalam masakan dan gaul shj.

#milkboostermalaysia
#Magicspicebytwelveounces
#Milkboosterspice
#Milkboostermurah
#Milkboosterberkesan










No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...