Tuesday 3 December 2013

Semanis Namanya








          Adoi...Berhantu betul la dengan "gula" yang satu ni. Sejak minggu lepas, hari-hari kerja aku buka tutup website http://www.sugarscarf.com/. Asyik la memilih shawl, in the end, tak beli pun. Orang kata cuci mata. Jadila kan. Teruk betul penyakit aku ni. Orang lain tensen banyakkan membaca Al-Quran. Aku tensen mesti nafsu makan semakin menjadi-jadi. Satu lagi, ni la asyik nak membeli je.

         Aku ada penyakit kalau nak beli tudung, aku mesti tengok model dia. Kalau model dia cun, sure aku gigih nak beli. Imagine kalau semua orang macam aku, kalau la aku producekan shawl sendiri dan modelkan shawl tu sendiri, ada harapan 1st week dah bungkus company aku.

          Butik Sugarscarf ni pun kat Seksyen 7, Shah Alam. Tapi aku lebih banyak membeli on9 dengan Sugarscarf ni. Ada la 3-4 kali je kot aku g kedai ni. Rambang mata kot. Kalau pergi, ada harapan hujung bulan tu aku makan Maggi kot.

          Kalau korang (err...sapa baca eh) ke butik Sugarscarf ni, try dia punya Syria Maysa, Shawl Jazreen dengan Shawl Thara dia. Aku yang tak reti nak lilit shawl ni pun tetiba gigih nak membeli sebab corak-corak dia terlampau sweet. Imposibble to reject. Bila dah beli, harus la belajar kan. Tapi takde masalah pun sebab staf kat sana akan bantu kita kalau kita minta diaorang bantu. Ala...kat youtube pun banyak kan tutorial cara nak lilit shawl.

          Oh ye...Aku cadangkan kalau nak pakai shawl, pakai dengan inner neck from Habibi by Alkenali. Insya Allah mudah terbentuk


Ni shawl Jazreen. Fokus pada shawl bukan model

       


No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...