Friday 20 December 2013

Tutup buku

          Lepas berdiskusi dengan my partner in crime, kitaorang decide untuk melupakan kes semalam. Sebabnya, kitaorang rasa, kalau orang yang memegang amanah pun asyik memberi seribu alasan, so apa lagi kitaorang yang tidak ada apa-apa penglibatan kan...Aku rasa aku plak yang dok pikir kalau orang tu ditakdirkan meninggal dunia, tapi sah-sah la dia pun tak fikir sebab kalau dia fikir maybe dia rasa takut la kan...Simple

          So, daripada aku dok pikir dosa pahala orang, baiklah aku SHOPPING. Ni kat Habibi by Alkenali ada sale up to 50%. Apa lagi meh la kita jengah fb dia...


Gasak lah

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...